Isnin, Oktober 4

contest "Gaya Sicomel Berhari Raya"



nama: muhammad afif furqan bin muharram
umur:5bulan
tarikh lahir:30/4/2010

hai sume...nama saya muhammad afif furqan...ni gambar saya pada hari raya pertama tahun ni...comel x,saya siap berkopiah lagi...hi..hi..walaupun tahun ni,adalah tahun pertama saya beraya,tp saya happy sangat,sebab dapat jumpa ramai kawan2 baru &sedara mara saya yang ramai tu..

ook la aik..saya harap,gambar comei saya ni,dapat menarik minat juri sume..hi..hi..okla,selamat hari raya dr saya sekeluarga...

n3 ni ibu saya buat khas untuk join 1 contest ni,anjuran BabyIbu.

(ini banner untuk contest tu)


Contest ni adalah dianjurkan oleh BabyIbu dan Azzamoro.(thanks sbb anjurkan contest yg menarik ni)

Antara penaja bagi contest ini ialah :

BabyRuffkins
Gin & Jacqie
Myavenue888
MySuperkids
SecretBargains
Tote Boutique
Tupperwareville
Victoria's Secret Lover
Weego Bottle
eoeonline
sofeababywear
Izzabakery
Mahanim

(thanz pada semua penaja yang menaja hadiah yang menarik sgt...)

inilah senarai hadiah2 nyer...

Hadiah Pertama

Hadiah Kedua

Hadiah Ketiga

Saguhati

Tempat ke 4:

Tempat ke 5

Tempat ke 6

Tempat ke 7

Tempat ke 8

Hadiah Referral Tertinggi
LC Sunglasses dari SecretBargains

Hadiah Entri Terbaik
2 x DiaperCake dari Izzabakery

Hadiah Khas Juri
Botol Weego dari Weego
Tajaan Mahanim

p/s:harap2 ada la rezeki saya untuk contest ni...hik..hik..

Tiada ulasan: